2016年4月4日 星期一

絕世好朋友之行為

所謂既絕世好朋友,就好似你既親人咁,見識過哂自己最鮮為人知既一面,彼此領教過大家惡頂既行為,你又搵到自己既絕世好友未?
絕世好朋友之行為
1. 領教過對方既臭屁
放屁呢樣野,有時真係忍唔到。不過如果係唔熟既人面前,點都會死忍爛忍,直至佢靜靜地咁堅係化為空氣為止。但假如你身邊個位係絕世好友,你最多只會同佢預報下你想放屁,然後就放出黎。而衰衰地個隻就係直接放完再同你講:「我個屁香唔香?」
2. 幫過對方清理嘔吐物
嘔吐物唔係指肚唔舒服而引致個隻,而係飲到爛醉嘔出黎個隻。其實正常人係知自己大概去到咩位就堅醉,所以好多時係唔多熟既人面前都會控制下自己,因怕失禮加安全問題。可惜係最親既朋友面前,你唔會記得咩叫儀態,亦好明對方會幫你執手尾睇住自己。所以自己會好放心同放任咁飲,來一次不醉無歸!
3. 玉帛相見過
當你對住位朋友已經無任何顧忌時,你更加唔會介意俾佢睇到自己既肌膚啦。小則試衫時一齊入去試幫下眼,中則去廁所都可以一齊入去,一個去完直接到下一個,大則一齊沖涼都無有怕。
4. 自己上去見家長
如果朋友之間真係好熟既話,你可能會唔記得佢電址係咩,但絕對識得點樣自己衝上去對方屋企。所以呢,好友既家長分分鐘都完全知道自己既仔女有你呢個豬朋狗友既存在。有時甚至有野要係朋友屋企拎,咁岩佢唔係度,你都係可以照上去,不過係搵佢屋企人炸嘛。一樣得架!
5. 互相利用借過橋
就係因為大家既父母都知自己既存在,但有需要時就俾撻位絕世好友既名出黎過橋。出夜街呀、唔返屋企訓呀、呢樣個樣呀,總之有用武之地既時候,佢個名就會出現。有時有時,甚至會被出現係男女朋友或者其他朋友既身上。唔,你明我講咩既。
6. 無分你我
呢個顯而易見啦!最親既好朋友已經唔會太分你定我,有時出街小數目既可能一個人俾左就算,唔會特意去夾返錢,因為大家都唔太知邊個俾左幾多。另外就係好多野都會share一齊用,衫褲鞋襪借黎借去著,野食互分享大家口水。
7. 互揭蒼疤
無錯!絕世好朋友都會知自己最糗既事,佢地唔會安慰你之餘,事後不時都會扲返出黎笑下你,甚至會係其他人面前講起!但衰就衰在當佢講起個時,你又會笑埋一份既喎!
8. 生命裡頭從此有著大家
我諗除左家人同枕邊人之外,個位絕世好朋友應該不知不覺成為你生命中不可或缺既一部份。好多時有天馬行空既想法時,你會覺得只有佢先會同自己一齊癲。同佢一齊時你唔怕自己會講錯咩野而得失佢,因為你知自己對方唔會為左雞毛蒜皮既小事而離開你。仲有太多,就只有自己同對方先會明白既事。
好朋友,好多時好多事就真係只會在心中。

沒有留言:

張貼留言