2014年9月6日 星期六

旅行唔要WIFI要HIHI

繼續閱讀下文之前,首先問自己三條問題。
1. 去旅行一落機,會唔會慣性開手機手搵下機場WIFI上面書,打下卡?
2. 去到酒店或hostel,check-in完慣例會問「有冇WIFI / WIFI密碼係咩?」
3. 係旅程途中唔識路,你會選舉用GPS導航多過用人地把口導航?
如果三條問題你都係答:有/係呀/Oh yes!
噢!恭喜你!因為你已入選成為「Smart Phone旅人」- 旅行時不期然都會有鋪上網癮。
如果只係中1/2條或者無中過,恭喜你!因為你未夠資格成為「Smart Phone旅人」。
不能否認,WIFI確實係旅行期間帶黎好多方便。可以同家人報平安唔使錢,上網搵旅遊資訊或即時訂Hostel話咁易,甚至用google translate同當地溝通,省略好多不必要既手劃劃口嗡嗡時間。但!試諗下以前去旅行無WIFI既日子,其實又咪係一樣,完.全.無.問.題!所以我有時唔太明,點解身邊朋友一遇到無WIFI既地方會出現:恐懼、浮躁、不耐煩等現象。
「點解無WIFI架?!」「上唔到網呀!」...
我當然都有一部「時媽瘋」。但旅行期間佢對我黎講,可以話係疏到無朋友既兄弟 – 如非必要,勿見。
去旅行要學識享受無電話煩憂既時間,亦要重新學習沒有網絡世界既日子。
到達機場時,習慣先體會當地人和物同香港到底有咩唔同,再向異地天空Say個Hi。
去到hostel擺底行李後,唔好即開WIFI,試下主動向同房打聲招呼,可能無意中多左個個伙伴。
搵路時唔好靠GPS,相信路在口邊。
返到hostel後,同其他人share自己旅程中所見所聞,正所謂:四海之內皆兄弟。吹水?無難度!
WIFI? Why fly?
其實係要同世界say HI,唔係同WIFI講HI。
噢耶!齊齊熄左個WIFI!
抬頭望下路邊,望下個天,佢地同你say緊HI!
Facebook專頁:https://www.facebook.com/backpackersopoor
U Blog: 窮看世界。噢耶!

沒有留言:

張貼留言