2014年7月21日 星期一

窮途未末路,誓死不認命

大學三年,最期待既並唔係個張沙紙,而係人生第一個亦都(可能)係最後一個「畢業旅行」!

Final year亦係大家熱烈討論畢業旅行去邊殊既良晨吉日。身邊朋友(黨友們)陸陸續續道出自己夢想中既畢業旅行:「台灣環島遊」、「日本購物全攻略」、「東南 亞碧波蕩漾之旅」...「唔,但我想衝出亞洲去歐遊喎」...旋即換黎無數既反擊:「無水喎」、「個度物價好高架喎,玩同食都唔盡興啦!」、「等出黎做野 有錢先去啦!」...

最後,我只係回應左一句:咁我自己去啦!我要做Backpacker!

係,呢個係我夢想。做Backpacker!

下場又係一樣:「你玩野咩!自己一個女仔點去丫?」、「傻的嗎?自己一個咁危險!」、「你屋企俾咩?」...

經過被連續機關槍掃射下,好彩我並未訓底,反而憑住個種唔識死同大無畏既精神,我最後終於成功買左一張差唔多一個月既歐洲機票,唔包食宿只包自己同個Backpack。亦都開始左我Backpacker成魔之路...

由決定到買機票總共用左差唔多成年時間,無他,要草 錢嘛。大學有句說話:Play hard Work hard。大學既頭兩年因play得太hard,中7做苦力得來既資金同大學既part time薪水已經燃燒得八八九九。所以我憑著Work hard既精神,由學頭到學尾,有空堂有假期既時候,都會用盡我所有時間返工同返工,朝8晚11,總之我要搏盡佢!

噢耶~買左機票同Backpack後,諗埋路線:荷 蘭-比利時-德國,下一步就係要計算下點樣係旅程中慳得就慳。不過旅途開始前,最重要係點樣搭通天地線,要身邊既豬朋狗友合力營造我係同成班人去歐遊而唔 係獨自一人,務求過到屋企呢個大佬關。如果唔係...我張機票隨時凍過水...雖然衰女左小小,返到香港既結果都不堪回首...不過...人生第一次下 海!無可能咁易放棄!

****
好多人都會俾好多藉口自己,自我否定原有目標,身邊友人亦會如此,內容不外乎:
1. 無錢 - 錢當然唔會自己變出黎,除非你中獎,但世上又有幾多幸福兒?想做想去做要靠自己努力。汗水得來的回報是最感動。
2. 無人陪 - 特別聽得多女性朋友咁講。如果你試過一次獨自出走,你便會瘋狂愛上。
3. 無時間 - 正正常常一個打工仔,應該都有年假...掛?都係睇自己點咇時間出黎。兩日一夜又好,黎個兩日兩夜(星期五放工即閃)。都係睇自己。
4. 無方向感 - 唔識睇地圖無所謂既!蕩失路可能會無意間發現到人間仙境!
5. 無興趣 - 咁我都幫你唔到。
其實諗咁多做咩?想去便去吧!


U Blog 窮看世界。噢耶!

沒有留言:

張貼留言