2014年7月28日 星期一

港式。角色


人身如戲,戲如人生。
虛擬世界的角色扮演遊戲你或者耳熟能詳。
但現實世界裡,對於自己的人生,你到底對正扮演的角色又有多少了解?
現在的我,很簡單,卻多采多姿。


姓名:窮家女孩
性別:女
出生地:香港
角色如下:

港式.中堅角色
1. 同胞 - 家庭成員之一這是最基本了吧。
2. 叛亂者 - 放心,唔係異形侵略地球個種,而係家父家母總會不時話下我:你呢個衰女包,正一有破壞無建設。
3. 奴隸獸 - 身邊總係東一隻、西一隻。講緊咩?咪係打工仔們囉!
4. 不死戰士 - 故事中有悲角(奴隸獸),就自然有正面角色。不死戰士泛指無論你今日死貓食左幾多隻,鑊補左幾多個,你都係不死既傳奇人物。聽日準時「老地方」見!
5. 隱形使者 - 其實香港心地好既人真係好多。做完一件好事、善事唔需要公告天下,只需要係自己心中慢慢回味便心足矣。

港式.業餘角色
1. Sportswoman - 不能自稱運動員,只不過係由中學時代開始便瘋狂愛上各式各樣既運動:跑步、行山、跳繩、打波到近幾年先學識既游水,雖則唔係樣樣皆精,但我堅持得閒就要出一身汗!

2. 讀者 - 都係學生時代開始建立既興趣。上至天文,下至地理,左至旅遊記事、右至偵探懸疑,能夠通電的都愛。
3. 攝記 - 錯!我唔係業餘記者,只係業餘攝影老友記。太愛將美麗的景物就咁「卡嚓」一聲,噢耶~成為我的永恆回憶。
4. 廚記 - 哈哈!根據上文下理應該估到我並唔係廚師,只係近排愛上下廚樂。失敗、成功,再反覆嘗試,從cooking中模擬人生。

5. 學生 - 「你唔係畢左業架啦咩?」正所謂,自學人生,自助「學習」。為左充實自己,我走去學左幾個超短期既西班牙文、泰拳、瑜伽同心理學。不過希望可以繼續向西班牙文進發!
6. 未考試的司機 - 很明顯了吧。一切皆因睇到一個相機廣告開始:一個女仔扲住相機,揸住架車自駕遊,仲坐係車頂睇日落。一個字:爽。
7. 偽文青 - 窮看世界。噢耶! 多謝細閱我的文章。總算是今年的新嘗試吧!
8. 小偷 - 我係好好市民!我只愛偷:時間。成日都覺得時間唔夠用,盡可能偷得一分一秒!偷得浮生半日「衝」嘛!
9. Traveler - 遊遍世界,用眼睛、雙腳感受未知的國度。
10. 探索者 - 我要繼續尋找更多的角式,無論是業餘也好,中堅也好。只要可令生命更發光發亮就可以。
噢耶~睇黎我都好業餘下,皆因中學時深受一位啟蒙老師的一句話影響:No Regret
自此發誓,我不想,亦不要因自己沒為生命親自塗上色彩而後悔。
歲月的流逝,反要將逐漸失去光輝的青春倒帶,變得更有聲有色。

你呢?你預備好演活自己的生命角色了沒有?


U Blog 窮看世界。噢耶!

沒有留言:

張貼留言