2014年7月24日 星期四

窮遊攻略大揭秘!噢耶~ (下)


繼上文提到如何係「住」同「行」慳到,今篇講埋點樣食得慳啦!

1. 港式越洋小食
人在外地,咩都係錢。如果你平時返工有自備飯盒習慣,你都可以養成旅遊自備...當然唔係叫你帶飯盒啦!出得黎行,想食當地特色美食無可厚非,但又怕貴得濟,不妨試下帶小小香港過境既乾糧,餅仔、包仔(無咁快過期個D)或者杯麵都得!慳一至兩餐既錢就可換黎想食既美食啦!

2. 較定鬧鐘嘆早晨全餐
唔好以為只係得酒店先有早餐提供,某DHostel都會包埋早餐。雖然可能只係得麵包或者早餐脆脆再加埋鮮奶咁大把,一定唔算得上豐富。不過一日之計在於晨,朝早填飽個肚先最重要,理得佢食咩丫!記住訂Hostel前要留意佢地包唔包埋早餐丫!



3. 你今日掃左未?
香港既大型超市成日都有D就過期,所以劈價既貨品,其實外國都唔例外。周不時都會睇到好多麵包餅乾或者即食意粉等臨近過期減價速銷。只要就著過日期食就得啦!(之前香港好似有報導講過所謂Best before date既真正意思,大家可以再自參考下)


4. 共享入廚樂
唔識煮?未試過?唔緊要!只要你有同房或者Common度搵到旅人係識煮又會煮就得啦!傾下計,舉杯共飲一番後就自然成為同道中人,結果?咪一齊共進晚餐囉!外國人好多時都會好熱情招待架!

5. Local tour好抵「食」
Local tour唔係玩架咩?關食咩事?!無錯!查實有好多當地既Day tour都會包你morning tea(意即餅乾咖啡等小食)lunch架!我試過係澳洲因為有地方太遠唔方便一定要join local tour,佢地大部份都會包1.5餐架!


最後,都係個句,識得慳固然重要,但嘗試係窮遊既過程中,發掘「如何窮遊而不失霸氣」,並從中尋找樂趣!

窮遊攻略大揭秘!噢耶~()http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/backpackersopoor/?p=2044115
U Blog 窮看世界。噢耶!

沒有留言:

張貼留言